Impulsivitet är bra!

Foto: Ove Ellemark

Makeup & Hår: Jag

Modell: Cecilia Thomsson

 

Ännu en lång dag avklarad med massvis av roliga aktiviteter! :)

 

Först jobb på Mariart...städning, mailning, kassaregistrering, råttjakt...ja det där vanliga! :P

Sen när dagen börjar närma sig sitt slut sådär vid halv fura så får man ett samtal av gulligaste fotografen Erik som frågar om jag vill/kan va med på en plåtning. "När?".."NU!", jaja..absoluuuut! haha..impulsivt ÄR kul!!  Så vid fyra fick jag hämtning av producenten och så bar det av mot studion där det väntade ett härligt gäng! :D

 

Ska förhoppningsvis få lite bilder sen, det är sagt så i alla fall. Tror de kommer bli grymma, kan ju liksom inte bli bättre när man har en grym fotograf, en grym stylist och 2 sjukt grymma killar framför kameran...och ja jag också! :) Och inte att glömma bort de två otroligt vackra ormarna som var med på plats! Fick hålla en!! :D

 

Imorgon ska jag få träffa en söööötnos till hund!! Längtar! :D

Men nu blir det sängen! Gooodnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0