En låååång kall dag!

 

Idag har vart en lååång dag, klockan stod på 06.30...en lördag! bläää.. =P Jag åkte i alla fall in till gamla stan och mötte upp två fotografer som går mediaprogrammet och skulle göra en modeplåtning till skolan. Vi mötte upp modellen Olivia och traskade till platsen för plåtningen. Det var några riktigt trevliga men ohyggligt kalla timmar...speciellt för stackars Olivia som fick posa barbent i öppna skor och kort klänning! Strongt! =)

Jag passade på att ta lite behind the scenes bilder men blev så sugen på att plåta själv så kunde inte låta bli att ta några "ordentliga" bilder på Olivia in action...fast det känns lite dumt när man är där som makeupartist och inte fotograf! =P Tycker den blev ganska cool bild nr:3...

Ska bli sjukt kul å se de färdiga bilderna sen..tror det blir grymt!

 

Därefter for jag på momangen hem till min kära vän Helena, hennes bror gifte sig idag så skulle fixa henne litte bröllopsfin med smink och hår. Det var väldigt trevligt men det gick så fort så hann ju likosm inte riktigt umgås! Men ett stort GRATTIS till brudparet!! =)

 

Imorgon blir det mer av samma varaCecilia kommer hit! =D Ska bli superkul för vi har försökt väldigt länge att hitta en dag som passar för lite sammarbete och nu äntligen så blir det av imorgon! wohoo! =P      Cecilia är en grymt duktig modell ovh jag ska ska slå ihop några titlar och fixa hår&make och leka fotograf!

Har sutiit framför tv:n ikväll och sytt om en gammal klänning..så jag hoppas att den funkar på så ni får se min fina kreation sen! =) Känns skönt att ha den färdig i alla fall, sen har jag fixat några andra accosserer till imorgon men jag vet inte rikigt hur det kommer bli med dom så vi får se! Det dumma är att det är dessa som jag har byggt hela plåtningen på...så blir lite putt om det inte fungerar! =/

 

Nu ska jag i alla fall sova lite..så goooodnatt!!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0