much stress, way to much stress, can make your heart explode up in your chest

Foto, makeup & hår: Jag
Modell: Cecilia T.


Det är inte ofta jag skriver något vettigt i den här bloggen..och speciellt inte om lite mer allvarligare saker men ibland är det rätt så skönt att få skriva ner saker man tänker på, lite som ett erkännande..
Jag känner väldigt ofta att jag måste skärpa mig och börja ta tag i saker. Och ibland, som nu så får jag lite panik över att jag inte gör vissa saker osm jag borde...det är ju faktiskt inte jobbigt om man bara tar tag i det. Och oftast så tar det inte så lång tid heller!

Jag vet att jag skulle kunna komma långt med vissa saker här i livet och jag vet att jag är duktig..men jag drar ner mig själv bara för att jag väljer att göra så fruktansvärt ovettiga saker vid dåliga tillfällen och tider!

Jag är astrött men ändå sitter jag här när klockan är 01:05 och lägger upp ett inlägg...jag hade ju liksom kunnat skippa idolkollandet när jag kom hem vid elva, lagt upp detta då och sen gått och lagt mig så jag hade vart pigg imorgon..

Hur f*n sparkar man sig själv i röven...nån som vet???



Hoffmaestro - Call it off




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0