Plåtning i Uppsala


Haaaaalloj! =)
I söndags hade jag en heldag i Uppsalaland tillsammans med ett riktigt trevligt gäng. En modell, en stylist, jag och hela två fotografer..inte ofta man får den lyxen!
Har redan fått bilder från Richard...grymt snabbt jobbat! Och blev väldigt fina bilder också!! =) Ska se om jag kan få upp några bilder sen.
Ska bli kul å se de andra bilderna från Niclas...den andre fotografen, han fotade nämligen analogt med typ väääärldens coolaste kamera!
Blev lite pisst eftersom jag hade missat att ladda batterierna till min kamera...f*n va sur jag blev!! Men hade tagit med min lilla digitala också...därav den lite sämre kvaliten på bilderna.

Passade även på att hälsa på Martin när jag var i hans stad...mycket trevligt sällskap! ♥
Och så va lilla Aliah hemma också...fast hon har blivit stor..och bara sötare & sötare! =)
Nästa gång ska jag fota henne lite mer ordentligt igen..


Ja, annars händer det inte så mycket...full rulle hela tiden därav dålig uppdatering! =( Är konstant trött...lyckas aldrig hålla mig vaken när jag åker komunala medel. Vilket iof inte är något ovanligt men brykar dock inte somna innan jag sätter mig ner...haha =P
Och sen känner jag väl att det tillkommer en viss virrighet...inte så smickrande men men. Jag hoppas att mina vänne roch min familj har åtminståne en gnutta förståelse för min off-het...fast det vet jag att dom har! =)

På återseende...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0