Det blir inte alltid som man tänkt...

 

Idag har jag vart på Skansen med större delen av min fina familj och vänner till den. Barnvagnar, mammor, lite äldre mammor, barnskrik, gnäll, myspicknick, glass, canon, massa söta och mindre söta djur och så jag!

 

Hade ju tänkt få upp lite bilder från det idag men har inte ens hunit kolla igenom dem så visar några bilder på min fina arbetskollega och numera målarduk Louise. De är från en plåtning vi hade för några veckor sen där jag gjorde makeupen och stylingen, Louise va då modell för ingen annan kunde och Mats stod för studio och otroligt fina bilder...men nu e det ju då jag som tatt dessa lite sådär "behind the scenes"-bilder.

Ska visa det färdiga resultatet sen när jag fått bilderna från Mats. =)

 

Nu ska jag gå och lägga mig så jag orlar upp och fortsätta städa och rensa i min lägenhet...aspepp just nu så egentligen skulle jag bara vilja fortsätta nu men är alldeles för trött för det, så jag hoppas jag är lika pepp imorgon!! Tror chansen för det är typ 50/50...=P

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0