Två mycket trevliga "lediga" dagar


Mmmm...gårdagen började så sjukt bra! =)
Kommer hem till Sofia och blir bjuden på....BRUNCH (/frukost)!!! Gaah...bästa ever! Och Sofias bruncher är inte illa dom...våfflor, mackor med godis pålägg, frukt, grönsaker, juice & smoothie!!! Love it...finns det något bättre än frukost??? Nope!!
Sen kom vi likosm aldrig igång med det vi hade planerat utan vi satt och snacka skit i typ 2,5 timmar..men det va bara väldigt trevligt! Så vi va verkligen inte effektiva...fast ändå, jo! Tills sist så fick vi alla fall det gjort som jag kom dit för...fota! =)

Dagen idag började väl liiite mindre härligt med en väckarklocka som ringde klockan 05.00...inte mänskligt! Jag är i alla fall glad att jag kom i säng ganska tidigt, men schiiit va trött jag är! Har annars haft en väldigt trevlig dag, har vikarierat som massör på ett företag så har stått och masserat från 8-14. Superkul och väldigt trevliga människor men det märks i kroppen att det va ett tag sen jag gjorde det sådär ett par timmar i sträck. =)
Kommer va helt körd i morgon och jag lär nog somna gott! Inte mig emot...

Nu ska jag...gissa...STÄDA!!! wohooo...hoppas jag! haha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0