Plåtning i Stora Väsby


Hallåååå där!

Idag har jag vart å sminkat till en plåtning med med en jätteduktig fotogaf, Emilia Öije. Va ute där hon bor och har sin studio...grymt fint område! Hon hade två assöta kissar som låt å slicka varandra i ansiktet medans mamma gjorde lite retusch!
Sminkade tre modeller så har i princip stått rakt upp och ner och sminkat i ett par timmar..jättekul! Men jag måste lära mig att kasnke vila lite emellan...äta och dricka lite! Men det är ju svårt när man har kul! =)
Jag är jättenöjd med sminket och bilderna blev verkligen jättefina, kommer lägga upp några senare!


Nu ska jag väl försöka hitta på något, pallar inte sitta här hela kvällen trorts att jag är väldigt trött. Måste ju ställa mig och tvätta mina penslar också för imorgon blir det en till plåtning med Mats. Ska bli kul!

Ha en grym kväll...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0