Första inlägget 2011! =)




Förts och främst vill jag önska alla ett gott nytt år!! Och hoppas alla får ett sjukt bra 2011!! =)

Hade ett riktigt kul nyårsfirande med stormiddag i liten lägenhet (21 pers i en etta!..och alla fick plats runt bordet!), god mat, trevligt sällskap, snöbollskrig & massa dans!!! Höll på å loosa min mobil men det löste sig...tack och lov! Vet inte vad jag hade gjort om den hade försvunnit...
Tappade dock ett örhänge..blä!

Det blir mycket bilder på Karin just nu...men har inte så mycket annat att visa för tillfället! Måste fixa lite roligt att fota...ska försöka sminka lite mer! Har tänkt att jag ska börja sminka mig själv lite mer...men jag är ju så lat på mornarna så pallar inte! Men nu ska jag försöka komma in i en bra dygnsrytm så då blir det lite lättare att komma upp om dagarna! Önska mig lycka till för det an behövas...haha =)




Kommentarer
Postat av: Karin

Jag ställer gärna upp på mer. Och det gör väl inget att du bara lägger upp bilder på mig, för jag är ju så snyyygggg ;) Puss puss

2011-01-02 @ 14:40:37
Postat av: Karin [ROOTSLOVIN - FOTO]

Du ska absolut få ställa upp mer...flera flera gånger!! Och ja, det är sant...du är snygg Karin! ;)

2011-01-02 @ 15:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0