60 mycket givande frågor om mig

I brist på annat att göra så fyllde jag i ett sånt där litet fråge"formulär"! Med 60 oooootroligt givande frågor...

Så om ni inte har något annat för er...läs! =)

(Hade tänkt lägga in lite roliga bilder...men det hinner jag inte och jag kan ju inte vänta med att lägga upp det här för då stämmer ju inte svaren...)


1. Hur gammal är du om fem år? Oooohhh…då får jag ha 30-årsfest!! =)

2. Vem var den senaste personen du träffade? Karin…alltså inte jag utan min underbart fina vän och numera granne.

3. Hur lång är du? 162,5 cm kort…den där halvan på slutet är rätt viktig! Haha

4. Vilken var den senaste film du såg? Eeee…har sett många senaste tiden, men den jag minns som senast va nog Kung Pow. Sjukt kul film!!

5. Vem ringde du senast? Mammsen

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ”Detta är från Telenor…du har vunnit en Iphone som du får ett gratis manligt spel till! Grattis!! /Mannen från Telenor” …alltså jag och min arbetskollega Sten hade tråkigt/askul tillsammans i kassan igår kväll som alltid!

7. Vad är dagens planer? Ska hem till syrran med familjen & mormorÅmorfar..käka middag och mysa. =)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Gillar båda, ringer nog hellst om jag känner människan bra och om det är något viktigt som jag behöver svar på snabbt.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta

10. När såg du senast din mamma? Oj, nu var det nog ett tag sen…för ett par dagar sen! =P Men får ju träffa henne idag!!

11. Vilken ögonfärg har du? Brun-gröna

12. När vaknade du idag? Klocan stog på 09.00 men klev ur sängen 09.35 då det inte gick att znoosa längre pga att någon granne borrade!!!

13. Har du någon gång hittat en katt? Jupp…hittar katter jämt! Fast har bara hitthittat en katt.

14. Vilken är din favoritplats? Ojojoj…svår fråga, har inte vart på tillräckligt många platser för att ge frågan ett ärligt svar. Men om jag hade haft den perfekta sängen hade den nog vart me…

15. Vilken plats föredrar du minst? Vägen mellan min mam-paps hus och mitt när det är mörkt.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis med en j*kligt snygg kille i något varmt land…eller med en ännu snyggare kille i vårat hus ute på landet!

17. Vad skrämde dig som barn? Min syster..haha

18. Vem fick dig att skratta senast? Sara

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Näj…fast jag har inga.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med…fast beror på läget också. Inatt va det kallt och jag sov själv..så jag ser ingen mening med å ligga å frysa!

22. Hur många kuddar har du i sängen? 2-3 st.

23. Hur många landskap har du bott i? Ett..

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Tyvärr så har jag det…haha

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota på sommaren, skor & strumpor på vintern.
26. Är du social?
Ja, om jag känner fört! =)

27. Vilken är din favoritglass? Älskar glass! Men Sandwitch från GB och om kulglass finns så väljer jag 3 kulor…blåbär, kola med bitar i och polka..mmmmmm!!! Vill ha...

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Bli glad…lägga undan en massa, ge bort en massa och använda en massa!!.

29. Tycker du om kinamat? Love...

30. Tycker du om kaffe? Nej!!! Äckligt!

31. Vad dricker du till frukost? Hellst juice, oftast c-vitaminbrus med hallonsmak, ibland te.

32. Sover du på någon särskild sida? Är jag själv ligger jag närmast kanten. Sover jag bredvid någon i min säng ligger jag helst ytterst, men är inte så kräsen om någon annan bara måste sova där...

33. Kan du spela poker? Klart jag KAN…men jag är väl inte så bra!.

34. Tycker du om att mysa? Älskar att mysa..det måste vara det bästa som finns!!!! .

35. Är du en beroendemänniska? Både ja och nej…men mest nej tror jag.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej..och tur är väl det! =P.

37. Vill du ha barn? Ja det vill jag.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska. Väldigt lite tyska, något enstaka ord på spanska, franska. Förstår väl norska typ..=)

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.

40. Föredrar du havet eller en pool? Absolut havet!! Fast det kans va nice med en pool i ett varmt land.

41. Vad spenderar du helst pengar på? ..mycket! haha resor, kameragrejor, roliga saker! Oooh…en mysig god middag!

42. Äger du dyra smycken? Nja…inte något som jag tror räknas som riktigt dyrt. Men jag har väl något som är dyrare än mina andra.

43. Har du någon gång testat att röka? Ja..inte nice.

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Fingret tror jag…hade kvar lite mat i tanden.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Hhmmm…

46. Välj ett ärr på din kropp? Aaa…fick ett för några veckor sen bara…så j*kla fult! Brännmärke av en locktång rätt på handen!!

47. Vad har du för ringsignal? Damian Marley med Road to Zion. Faktiskt en riktigt grym ringsignal…

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Inte jag..men mamma har nog något kvar.

49. Flirtar du mycket? Flirtar nog lite för mycket haha..det e kul! .

50. Vart togs din profilbild för din blogg? På en restaurangtoalett som jag inte kommer ihåg nammet på.

51. Kan du byta olja på bilen? Neeeej…dåligt!.

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej. Konstigt! haha

53. Vilken var den senaste bok du läste? Tror det va Mina hemligheter av Sophie Kinsella.

54. Läser du dagstidningen? Det är jag sämst på…kan läsa metro ibland när jag åker tåg..

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.

56. Dansar du i bilen? Alldeles för ofta!

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Lyssnar bara på radio i bilen och nu va det ett tag sen jag åkte bil…måste ha vart Bandit, NRJ eller lugna favoriter.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Måste ha vart et ordernummer på jobbet igår.

59. När var du i kyrkan senast? Lääängesen..kommer inte ihåg.

60. Vilka personer utmanar du? Alla som känner för en utmaning!!

61. Gjorde du verkligen det här i brist på annat? Nej, absolut inte! Hade behövt städa och fixa massa annat...och nu måste jag stressa i duschen för å hinna möta upp mamma inna vi ska äka till syrran!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0