Specialeffekter del 2



Bild2: Förålding av hud, Bild3: Ordentligt svår brännskada


Skräckskolan fortsätter!
Idag hade vi andra lektionen i specialeffekter...snacka om att man är peppad att fortsätta med det här nu! Ska beställa hem lite produkter och öva öva öva...och snart är det ju Halloween! =)

Vill verkligen gå och träna...börjar få abstinens, men min förkylning är inte helt borta. Eller den kommer nog inte försvinna mer än så här känns det! =( Kan inte bestämma mig...bläää!
Har praktik imorgon också så vill verkligen inte göra något dumt så jag mår dåligt då!
Vi ska sminka inför Miss Nyx tävlingen på Café Opera...ska bli grymt kul! =)

Sååå...önska mig lycka till, kan behövas! =)


Kommentarer
Postat av: Sara

ser farligt ut! Du får öva på mig nån gång :)

2010-09-30 @ 19:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0