Äntligen tillbaka!!


Tjena alla glada människor!! =)

Nu har jag äntligne fått tillbaka mitt internet....så nu ska jag försöka blogga lite mer igen!


Nu har jag äntligen flyttat..så nu bor jag lite mindre, men det känns bra! Fast det är inte färdigt här hemma än.
Och inte finns det tid för å fixa det heller...

...har börjat skolan!!! Vet att jag inte har berättat det men har ändrat mina planer lite nu under hösten så förra måndagen började jag en Make Up Artistutbildning på Mariart! =D
Det är så grymt kul....I love it!!!

Nu ska jag göra mig iordning för lite sleep...måste krya på mig lite!

Goooodnight!

Kommentarer
Postat av: Britta bloggar

Snygging!

2010-09-10 @ 23:00:50
URL: http://britta-bloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0