Baresso fashion show 2010

Igår var en crazy dag!

Sminkade massa modeller inför Baressos fashion show som hölls på Sturekompagninet. Kändes inte som jag hann göra så mycket...fast det gjorde jag men inte på så många modeller bara! =P

Det var riiiiktigt kul men sjukt jobbigt...gick upp 04.00 på morgonen och kom inte i säng förän halv två på natten! Uuuusch och fy va trött jag va när jag kom hem! Sen hann man ju inte riktigt med det där med att äta och dricka ordentligt heller, vilket kändes...inte bra!! Och nu känner jag att tröttheten börjar komma ordentligt igen!

Hann inte fota så mycket så har inte bilder på alla modeller vi gjorde men här är några behind the scenes-bilder...

 

(Fågelbo)

(Kobra...som jag och Theres gjorde. Vi fick dock inprovisera lite eftersom Helena egentligen skulle göra den men hon råkade försova sig! =( Tyckte synd om henne!)

(Spindelkvinnan! =P)

(Lejonet)

(Angelica is making the unicorn....beautiiifuul! =P)

(Jag & Angelica gjorde en del av intreonumret...och temat var flames! Gissa om det tog en stund att måla hela henne...vi handmålade allt!)

(Den manliga delen av Miss Baresso!)

(Leoparden! Jag skulle egentligen göra hela henne men eftersom hon kom mycket senare än va som var tänkt (vilket typ alla modeller gjorde) så kunde jag inte det, eftersom jag hade fullt upp med våra flames, mne jag fick i alla fall göra ansiktet! =) Tyvärr missade jag att ta en bild på det när jag var färdig..=( "Stressen" gjorde sitt!)

 

NU ska jag sova!! Imorgon blir det praktik då vi ska sminka lite vampyrer för en filminspelning!! =)

 

Goooodnatt!

 

 


Kommentarer
Postat av: KB

Du är så duktig hjärtat =)

2010-11-01 @ 20:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0