To the studio..




Varför gör man inte det man ska när man kan??
Idag har vi sovmorgon och jag börjar inte föräns klckan 16.00. Tänk va många timmar man har på sig att göra vettiga saker som man borde men ändå så sitter man här och glor på massa bilder och gör annat! Visst det är väl inte helt fel men borde typ städa och testa massa sminkgrejs till en praktik vi har i helgen.
Istället pressar man in allt "viktigt" under fjutt-timmar...typ när man kommer hem sent och borde gå och lägga sig. Kanske är man som mest effektiv när man inte borde vara det...hhmmm..

Aja...idag har vi i alla fall en jätterolig lektion. Vi ska över till Fabian som är fotograf, han ska gå igenom hur man jobbar i en fotostudio, vad man bör tänka på som makeupartist...vad som syns och inte syns på bild och vad som inte går att redigera bort osv. Ska bli grymt kul!
Vi ska komma på frågor och sånt som är bra att veta..men jag kommer just nu bara på saker som rör fotografering och inte makeupen som vi är där för! =P haha


...jag tycker btw att det är grymt svårt att veta i vilken kategori man ska lägga vissa inlägg! Som det här...haha Kanske inget självporträtt men det är ju mina läppar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0