Renlighet är nummer ett!

 

Shoppa shoppa shoppa....=P

Igår blev en riktig shoppingdag...fast en annorlunda en! Jag och Vickie åkte först ut till Gustavsberg för att hämta ut våra specialeffektsprodukter som vi beställt....ska bli grymt kul å leka lite!! =) Sen skulle Vicke ha några produkter från Skin Concept så vi drog dit.

Jag skulle bara köpa ett paket med mascara-aplikatorer men det slutade med att jag kom hem med det ni ser på översta bilden....!! Hur "dumt" som hellst, fast egentligen var det asbra. Har tänkt köpa ordentliga rengöringsprodukter väldigt länge men det blir ju aldrig av, man är ju för snål...stackars lilla ansikte!! =P

Men nu ska jag blir fin och len som en barnrumpa!! Ska bli kul å testa ett nytt märke också!

 

Nu ska jag strax dra iväg till jobbet och sen blir det fest!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0