Nu e det banne mig höst!


Det här är nog det bästa med hösten....alla vackra färger! =)
Speciellt när solen lyser på. Va lite sent ute bara så hann bara fota i typ en kvart sen gick solen ner.


Va förresten på IKEA för å köpa en garderob och jag måste tro väldigt gott om mig själv med tanke på att jag drog dit själv med mammas lilla bil. Tänkte att "det här klarar jag!!"...och visst gjorde jag det, men inte i en handvändning. Paketet med stommen är ju liksom 60x200 cm och rätt tungt!! Lyckades i alla fall få på den på vagnen och ut till bilen OCH in i bilen, men fråga mig inte hur. Det tog sin lilla tid.
Sen när jag kommit hem så hade jag ju ingen som kunde hjälpa mig in till lägenheten så fick köra en liten inporviserad gåpromenad med kartonen ståendes...ni vet sådär när man vrider den fram och tillbaka. =P Och vips så var jag framme vid hissen, MEN det går ju inte att ställa upp hissen och den gick inte in rakt upp och ner så jag fick öppna kartongen i entrén och ta ut alla delar och ta in dom en och en i hissen. Gick som smort! =)

Så nu ska jag bara montera ihop den...men det får bli imorgon för nu ska jag sova!

GODNATT gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0