En lite annorlunda jag...

(Foto: översta bilden - Mika Almgren, mitten&nedersta - Jag, Makeup: Mika Almgren, Modell: Jag)

 

Idag har vi haft en grym kul lektion...etnisk förändring - ljus till mörkhyad! =) Hade ingen modell men det var bara kul för då fick man ju se hur man skulle se ut som mörkhyad! hihi =P

Nu fik jag ingen brabild på Mika som jag sminkade men tog några med hennes kamera så får se om jag får någon så det kanske kommer upp det me.

 

Va en trappa upp nyss hos Karin å sminkade henne lite...blev grymt bra! Lite regnbågsmake typ men det blev inga bra bilder tyvärr! =( får göra om den nån annan gång...

 

Höööööres!!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Nadia

Va ballt! Kände inte igen dig :)

2010-10-15 @ 17:19:48
Postat av: Tesan - Intermezzon

Aaah, va galet coolt! Vilken förändring och dina ögon, wow!

2010-10-15 @ 22:20:20
URL: http://intermezzon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0