Crazy Cat Eyes


Sötaste Nova...hon har läskiga ögon hon! =*


Idag har jag vart så trött att jag hela tiden slumrade till när min klasskompis sminkade mig på lektionen...lite knasig känsla. =P
Får ju skylla mig själv men ändå...man blir inte mindre trött för det!!
Var på grymaste konserten igår....Kelis!! =) Hon var stört bra live & om ni inte har lyssnat på hennes nya album "Flesh Tone" så gör det!

Har precis kollat på Alice i underlandet, den nya med Snyggo Depp, men jag somnade till hela tiden i slutet.haha..tur att man sett den en gång redan! =)

Nu ska jag hoppa i duschen så jag bara kan hoppa i sängen sen när Grays Anatomi är slut! =P

GODNATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0