Spänning...


Jaha...imorgon smäller det!

Imorgon ska jag efter många års väntan och längtan operera ögat!!! =D happyhappyhappy...
Så om allt går som det ska och som jag vill så kommer min skelning inte vara så tydlig efter imorgon!! Så håll tummarna nu gott folk... ;)

Sitter här nu och förbereder mig och bunkrar upp med massa mat i maggen och massa vatten, måste fasta från klockan tolv inatt fram tills efter operationen!!!! Fatta...ingen mat på hela förmiddan...får typ dricka nåt glas vatten två timmar innan jag kommer dit och ska vara där halv nio! Störtkul! =P

Har fått en dille på citronvatten...apropå ingenting! Är sjukt gott, älskar vatten men det här är ju så mycket bättre! haha..
Så nu ska jag dricka upp, gå och duscha och sen blir det sängen! Så godnatt...får se när jag orkar höra av mig...kommer må lite sådär nu ett par dagar!

kraaam




Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

grattis till dagens blogg!

2010-11-25 @ 19:02:51
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0