Terés #2

Makeup & foto: Jag, Modell & redigering: Terés

Love it!! =)
Ibland önkskar jag att jag var lite bättre på datorer och sånt, fick lite panik nyss för jag kunde inte lägga upp den här bilden eftersom den var för stor. Och jag kom verkligen inte på hur man gör för att få den mindre! haha =P
Men ja, ni ser ju att jag kom på det! =)

Idag har jag segadegat med Sara hela dagen. Vi såg Dumma mig på bio i Kista och den var jättesöt och rolig! Gillarn! =) Sen kikade vi lite i affärerna innan vi drog hem till henne och glodde på klipp på youtube och beställde hem mat! Lata människor! =P

Imorgon börjar jag jobba igen, första vardagen på 3 månader!! Blandade känslor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0