Köpa nya brillor kanske???

Hahahahaha....måste säga att jag ÄLSKAR dessa otroligt snygga glajjer man får bära när man är på undersökning på en ögonmottagning. =P

Fotat med mobildkamera

Idag var jag på Danderyds ögomottagning...är så glad att ja kan dansa skuttevals näck på stadshuset!!!!
Hade fått en tid VÄLDIGT mycket tidigare än va jag trodde, va tydligen några som hade avbokat!! Yay! =)
Så otroligt skönt att jag har fått igång det hela...

I en halvtimma satt jag på en stol med dessa störtsköna...men grymt tunga brillor fastspända på mina vanliga glas. Det sattes på och togs bort extra glas...och fram och tillbaka med en svart liten grej som hon, den urgulliga damen som gjorde undersökningen,  höll framför det ena ögat och sen det andra. Fick stirra på en lampa i väggen medans hon växlade mellan höger och vänster öga...fram och tillbaka..fram och tillbaka så man nästan blev snurrig. =P

Sååå...ska tillbaka på ett läkarbesök snart..OCH då boka tid för en operation!!! =D "Tyvärr inte innan somaren" sa den söta damen....vilket lät som ett skämt i mina öron men tanke på att jag räknat med att få vänta minst ett halvår för att ens få gå på den första undersökningen. Så I´m happy happy happy!!!

Ja, så förhoppningsvis..om allt går som det ska...så kommer jag vara nästan skelningsfri nån gång i höst!!
Men jag ska inte hoppas på för mycket...(fast innerst inne kommer jag nog det) =P



Godnatt!! =)


Kommentarer
Postat av: Sara

Kommer kännas skumt... trots att jag är sämst på att se din skelning :P

2010-05-05 @ 20:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0