Låååångtråkigt...

Från chokladmässan förra året

Vill ha en sån här bredvid mig just nu!! =)

Tänk å sitta å doppa jordgubbar & annats smarrigt i den här...inte fel!


Sitter och degar framför tv & datorn samtidigt...känns sådär faktiskt. Gick hem från jobbet idag..igen...borde inte ha gått dit över huvudtaget!!! blääää mår konstigt. Får attacker av yrsel & illamående...och NEJ jag är inte gravid!! hahah Den har jag fått höra ett par gånger både idag och igår. =P

Jag hoppas verkligen jag kan jobba i helgen...orkar inte bara sitta...visst att det är skönt att sitta men ska man va hemma så är det ju roligt om man kan göra något vettigt också...annars kan det va!


Ska se om jag orkar fixa något att äta, blir så sugen av all mat de lagar på tv:n...måste kanske gå till ica först! Orka...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0