Myskväll i Solna




Hade en jättemysig kväll igår framför Grays hemma hos Sofia...
massa goda saker bjöd hon på...det blev rostat bröd med lemon curd på (fyyyy va gott...ny favorit som måste inhandlas), riskakor & digestivekex och smarrigt te!!

Har vart hemma hos henne en gång tidigare för länge sen..men de har gjort om en massa sen dess och jag har hört väldigt mycket om det. Men nu fick jag äntligen se resultatet....jag söger bara OMG vad fiiiint!
Hade kunnat åg runt och bara kollat i flera timmar för det var se mycket fina deltaljer överallt! =)

Sofia, du har så otroligt grym smak och du är så duktig!!!! Det är inte konstigt att du jobbar som inredare...fast jag visste ju redan att du var duktig men ändå...man måste ju säga det också! =P
Så alla ni som vill ha ett riktigt grymt fint hem utan att behöva görat själva, ni vet vem ni ska kontakta!! =)

Har sovit hos Sara inatt...
hon bor precis tvärs över gatan från Sofia, vilket ju vart otroligt passande igår!! =P

Nu blir det jobbajobbajobba...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0