Knasfilm & likadana drömmar

GodAfton!

Idag e jag trööött...som tur e har jag roligt på jobbet idag! Har lunch nu och tänkte strax gå ut och sätta mig i solen...=)

Satt uppe sent igår och kollade på film..."THC" - the human centepede! Troligtvis VÄRLDENS vidrigaste film...haha

Jag tänker inte berätta vad den handlar om så vill man veta det får man ta reda på det själv...men den e grymmans äcklig...inte äcklig som i läskig utan just äcklig! =P Jag undrar verkligen hur vad som rör sig han huvudet på han som har gjort filmen. Kan i alla fall säga att man inte bör kolla på den om man har en stark mage...jag är inte så lättäckliad så det gick bra, trodde faktiskt att den skulle vara värre efter vad jag hade hört!

 

Sen drömde jag nåt så konstigt inatt...jag och min familj skulle helt utan anledning flytta till Colorado...why? INgen aning, men det gjorde vi och det måste ha vatr väldans roligt där för jag vaknade på andra sidan av min stora säng, vilket ALDRIG händer, så när klockan ringde fick jag kravla mig genom heeela sängen för att stänga av larmet! =P

Bilden har absolut inget med texten att göra..men måste ju ha en bild! =P Den e rätt överexponerad men jag tyckte det blev gasnka häftigt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0