Gott gottigottgott...

Foto: Jag


Idag har jag vart sådär läskigt nyttig...haha
Eller nästan i alla fall..om man räknar bort hamburgaren jag åt! =P
Fast jag brukar oftast vara väldans nyttig utan att tänka så mycket på det...gillar sån mat. Men har vart i en sån lite onyttigare period...men den e nu ÖVER!!! wohooo...

Började med en grymt god frukost & sen cykeln till jobbet...riktigt skönt, speciellt när det är så härligt väder. Sen kom ju den där hamburgaren...tyvärr! hehe
När jag kom hem så gjorde jag en supergod smoothie med banan, hallon, blåbär & lite yoghurt..och till det en sån där som jag har glömt namnet på...som ni ser på bilden...Mumma!!! Ser lite äckligt ut på bilden...nästan som något taget ur kroppen...typ ett organ! haha
Och så lagade jag lunch till imorgon vilket gör att jag inte behöver springa å köpa mat! =D

Godnatt & sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0