Familjemyyyys

Foto: Jag

Har precis kommit hem från en mysig filmkväll hos syrran.
Hela familjen...mamma, pappa, syrran, björn och jag...massa god mat (till och med efterrätt!!!)
Katterna va dock inte med så mycket...fick se en liten slö Hasse ett par minuter men sen stack han ut som vanligt....tråkig kisse!

Vi såg Avatar....fan va bra den är!!!! Vill ha min egen Avatar. Har sett den en gång tidigare, men den va exakt lika bra den här gången..och jag skulle lätt kunna titta på den igen NU!! =)
Det blir ju inte värre av att de har världens bioanläggning hemma heller...projektor med grymaste bilden och najsigt ljud! Härligt!

Nu e jag trött efter en dags jobb...har lite sovmorgon imorgon i alla fall, skönt!

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0