En trevlig...trevlig dag!

Foto: Jag


Idag har varit en trevlig dag!
Har vart på ett trevligt möte och blivit runtvisad på ett trevligt ställe....=)
Ska berätta mer om detta trevliga trevliga ställe lite senare!
Innan dess hann jag faktiskt med lite trevligt solande...grymt skönt!

Efter det trevliga mötet så strosade jag runt i stan i 3 timmar och väntade på att söta Hibo skull sluta jobba...det var faktiskt mindre trevligt och jag borde ha åkt hem imellan eftersom jag hade så ont i fötterna. Men Hibo kom till slut och vi hade det så trevlig på ett mysigt...trevligt litet café. =)

Nu ska jag inte sitta här längre...vill ju inte att höften min ksa låsa sig igen...vore inte så trevligt! =P

Så godnatt & sov så gott!
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0