Busy day...


Haaallooj!! =)
Helt stört att det redan är tisdag...helgen gick fortare än fortast tyvärr, fast det brukar ju vara så när man är ledig.
I lördags va jag i Uppsalaland på roligaste grillpartyt...god mat och massa trevligt människor! Sen va jag seeeegdeg hela söndan..orkade inte göra ett skiiit! =P

Idag är jag ledig igen...har fått riktigt mycket gjort än så länge! Är lite stolt över mig själv faktiskt..har rensat mina garderober och lyckats få ihop 11 sopisar med kläder, skor & lita annat som ska slängas..eller näe, det ska till myrorna. =) Det e MYCKET kläder i dessa påsar ska jag tala om...helt stört med tanke på att jag har massa kvar! Men jag e sådär dålig på att slänga saker...är vissa tröjor som jag inte använt på flera år men man tänker ju att man nog kommer göra det snart. Vilket ljug!! =P

Måste ju rensa massvis nu när det snart är dags för flytt...ska bli så kul! Ska faktiskt bli mysigt med en lite mindre lägenhet...=)

Jaja...nu ska jag ner och fixa tvätten sen blir det mer rensa innan jag drar till Sara för lite melo!! woohoo!! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0