Blodgivare....ABSOLUT!!


Klart man ska ge blod...känns alltid lika bra efteråt! =)
Plus att man får massa roliga saker...haha =P Näe, men man får ju alltid någon liten grej...men brukar "ge bort" det i stället i form av pengar...den här gången blev det till Barncancerfonden. Ger ju liksom inte blod för att få saker...
Men man får ju alltid lite fika...och idag fick jag den här söta lilla saken (på nedre bilden) för å komma ihåg vilken blodgrupp jag har...glömmer alltid och det är kul å veta.
Och idag kändes det extra bra att ge blod eftersom det var brist på min blodgrupp just nu....så är ni blodgivare och har B+....GE BLOD!!!! =)


Ett stort tack till den trevliga sköterskan jag fick som inte hade några problem med att leka fotograf! =)



Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0