Ljusa kvällar...


Guu va jag älskar när det börjar bli ljusare på kvällarna!!!
=)
Å när de stora gula lastbilsmojängerna är ute och kör och efterlänar en alldeles grusfri väg..då vet man att det börjar bli vår! UNDERBART! =)










Tog en liten sväng förbi Bögs Gård efter jobbet och hälsade på hästarna.
Dom e så söta! Synd bara att de va så kallt annars hade jag stannat lite längre...


Ja...och nu sitter jag och kollar på Resident Evil III och som tur är e jag ledig imorgon så jag får kolla klart på den...wohoo! =) Sen ska jag sooooova så man orkar göra något vettigt imorgon...fast lär ju hitta på något annat istället för det vettiga! Men e man ledig så e man! =)

Peace out!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0