Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM



Wiiiiiii...äntligen!!  =D
Jag har funderat och funderat på vad jag ska köpa för objektiv...tänkte först införskaffa mig både ett macro och ett tele och då alltså köpa två lite billigare varanter.
Men jag klurade lite extra och kom fram till att jag älskar att fota närbilder så bestämde mig för att  satsa på ett ordentligt macroobjektiv istället.

Och äääntligen har jag fått det!! Beställde det från Japan Photo, de var ett av de få ställena som hade det hemma just då...och dan efter damp det ner på posten. Sjuukt snabbt!! =) 
(Det är ju även lite billigare där än vissa andra ställen...)

Tyvärr har jag inte hunnit testa det ordentligt än...men här ser ni i all fall några smakprov...








...Jag gillar mitt macro!! Vill ha blomor och bin NU...=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0