Bildbomb från idag

Ojoj...va konstigt det blev! Bilderna lever sitt eget lilla liv...haha Gick inte å få det i den ordningen jag ville så det blev verkligen en bildbomb & så fick jag lov att skriva här uppe...tokigt va! =P

 

Det blidde i alla fall en liten fotoutflykt till Åkersberga idag...glad att jag åkte för det var helmysigt! =)

Gjorde alla obligatoriska grejor...glass vid färjorna, promenad runt Wira Bruk, en tur förbi vårt gamla landställe, en sväng förbi Largen (en sjö...fast jag badade inte idag) & så en ny grej...eller ja, det är en gammal som nu ska bli en ny obligatorisk sak...knallade ner till Trehörningen (en annan liten sjö som vi brukade bada i)!

 

Håll tummarna för fint väder imorgon!!!!

Gooodnight & peace out!

 


Kommentarer
Postat av: Tesan

Sommar!

2010-06-23 @ 12:41:05
URL: http://Intermezzon.blogspot.com
Postat av: simone

Ser sjukt nice ut!

2010-06-27 @ 21:20:48
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0