Ser ni vad det är???


Det är ju en bjöööööörn!!! =)
Hur söt är inte denna lilla trädknöl...ser precis ut som en rolig björn! haha
Älskar när man hittar såna här grejor!

Idag har jag shoppat!! Så kuuuul... =)
Det är jämt så att jag inte köper någonting på flera månader...men sen när jag väl köper nåt...då blir det alltid massa grejor som kommer hem! Tror det är för att om man väl hittar något och man unnar sig det...då är det svårt att bara köpa just den grejen! =P

Hur är det för er...köper ni lite ofta eller mycket sällan??

Orkar inte ta fram kameran nu...plus att det inte är någe bra ljus så lägger upp lite bilder på vad jag köpte imorgon!

Godnatt på er!!




Kommentarer
Postat av: Anneli

Tycker att det ser ut som en sån där jättesköldpadda från galapagos

2010-06-22 @ 11:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0