Studiotid till Karin

Foto: Mats Larsson

Makeup: Jag

Modell: Niki

 

Bilden är från i fredags då jag sminkade till en porträttplåtning. Var sjukt roligt, första gången jag va med och jobbade i en ordentlig studio. Va jättekul å samarbeta med Mats, vi kom väldigt bra överens så det kommer defenitivt blir fler gånger. =)

Sen va Niki väldigt trvlig och rolig...och duktig! Hon är dock inte modell utan ville testa lite, men efter en liten stund framför kameran så va hon grym! =)

Vi skrattade så himla mycket vilket gjorde det väldigt mycket roligare och avslappnat.

 

Idag har jag myyyst och sen när jag äntligen lyckades ta mig från myset så kunde jag fixa resten av mina julklappar.

Så imorgon blir det paketinslagning!!! Ska bli kul! =)

Börjar äntligen få lite julstämning, men jag längtar nog ändå mest till julafton eftersom jag kommer få träffa min lilla systerson!! =)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0