Hemskt, fint...lila

Fotograf: Mikael Eriksson

Makeup & hår: Jag

 


Nu har jag äntligen fått se min bild från slutfotograferingen i skolan. Har snott den från grymma modellen Cecilia nu eftersom jag inte har fått den själv än. Hoppas den kommer i veckan! =)


Igår var en craaaaaazy kväll! Va hemma hos Sara och Rose och förfestade lite, vi hade precis tagit en öl när det ringer på dörren. Sen kommer Sara inkutande och skriker att det är en man som håller på och dör.
Så vi springer över till grannlägenheten där en äldre man ligger i fotöljen medvetslös, alldeles blå med vidöppna ögon. Så vi bär ner honom på golvet och jag startar hjärt & lugnräddning. Det var riktigt läskigt och fick en sån sjuk adrenalinkick. Som tur var så kom ambulansen väldigt fort och tog över. Och till slut så kom hans puls igång och han började andas.

Sen kom jag på att vi inte hade stängt dörren in till Sara..så jag gick för å stänga den. Och precis när jag gjort det kom jag på att det var DUMT!!!  Eftersom deras dörrar låser sig själva!!!!!!!! haha
Så vi fick åka polisbil hem till Saras föräldrar för å hämta extranycklar...kan säga att det var kallt att springa barfota i snön!! =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0