Tesan

Canon eos 550D + Canon 50 1,8 II
Foto: Jag
Modell: Terés


Hej hopp!
Sitter framför tvn just nu..fastnade vid Sagan om ringen. Den filmen är ju såå bra! Kan kolla på den hur många gånger som hellst. =)

Har testat lite olika sminkningar...eller ja, en på vardera öga..orkar inte mer! =P
Imorgon blir det nämligen fest...125-årsfest!! Sak bli rikigt kul...det är röda mattan-tema!
Det enda jobbiga är att jag måste upp väldigt tidigt imorgon eftersom jag jobbar och måste fixa mig innan jag drar dit. Så jag kommer alltså springa runt på Mio festsminkad och fin...haha lär ju se lite kul ut!

Nu ska jag fortsäta titta...det är spännade!! =)

Peace out!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0