Dunderförkyld...men jaegladändååå!!!!

(Bilden tagen vid URF(uppsala reggaefestival) i år...kommer mer bilder därifrån senare!)

 

Halloj!!

Kollade precis på So you think you can dance...och jag måste ju medge att jag har en liten crush i José Ruiz!! =)
Han är så grymt söt så jag nästan rådnar när jag tittar på han! =P

Imorgon drar jag till Halmstad...ska inventera på Mio-butiken där. Ska bli kul å komma iväg lite...göra något annat. Men det suger rätt hårt för jag är dunderförkyld, snoret bara rinner och har världens jobbigaste hosta...så jag ser inte riktigt fram emot flygresan imorgon...eller på torsdag! =(

Sen händer det så väldans mycket just nu känner jag...jobbar två dar till den här veckan..sen jobbar jag nästa vecka, sen har jag semester...då ska jag flytta, och sen börjar skolan!! Mycke mycke mycke å tänka på...

Och jag tycker det är väldans triiiist när någon man vill ska höra av sig inte gör det...varför kan man inte bara tänka på något annat...TACK!!

Så nu ska jag sova...ska upp tidigt imogron...

GODNATT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0