Utsikt & dumma harar

Foto: Jag


Guuuuuuud va jag hatar harar!!!
De ska alltis hoppa fram mitt framför bilen när det är mörkt...varför?? De verkar vara självmordsbenägna!
Höll ju på å få en hjärtatack...den röda lilla klumpen i bröstkorgen slog f*n fortare än harens lilla tickare kan jag lova...Men båda överlevde och det va väl tur det!

Imorgon är det valborg...blir en lugn skön kväll. Ska hänga med Linda, kanske grilla lite på Gärdet om vädret vill sig! Får se om det blir lite mera folk...vore trevligt, annars blir det romantisk kväll för två! =)

Puss & godnatt alla kära...





Kommentarer
Postat av: Angelica - Foto & Personligt

åh! va fina bilder! :D vad har du för kamera? :p

2010-04-30 @ 08:15:07
URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0