Skippa April och röda jobbdagar!


Är det ett sent april-skämt eller??
Kan vi inte bara hoppa över hlea April månad...hade ju precis vant mig vid det otroligt fina vädret och när man vaknar idag, ja då e det typ snöstorm!!! Eller ja, inte storm kanske men det snöar jättemycket just nu. =(

Nu ska jag iväg till jobbet...ÄVEN fast det är "söndag"!! Det e väl ett av de sämre delarna med att jobba i butik...det är aldrig stängt! Vi stänger typ två eller tre dagar om året...alldeles för lite alltså!
Jag tycker faktiskt att när det e röd dag så ska det vara det för alla! Man behöver väl inte kunna köpa sig en soffa precis alla dagar om året...det går att vänta en eller två dagar extra!
Jag vet att det är bra service och att jag som jobbar just den röda dagen tjänar dubbelt så mycket som en vanlig dag...men jag bryr mig faktiskt inte, jag vill vara ledig istället...så jag inte behöver gå hem tidigt från en spelkväll med mina vänner bara för att jag måste sova och inte dom! (detta hände igår!!)

Man ska väl igentligen inte klaga....men det känns lite bättre då! =)


Peace out snögubbar!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0