Jag, kalas & Välkommen bäbis!!!


Igår va det finkalasmiddag hemma hos Sara för hennes bror fyller 28! =) Grattis!!!!
En riktigt najs liten middag blev det med goooood mat och trevligt sällskap.



Vaknade, för en halvtimma sen, i Saras soffa och kolla på mobilen och fick ett lovely sms...

...min älskade vän Martin har äntligen blivit PAPPA!!! Det va en långsam liten flicka, men nu ca, 14 dagar efter beräknad hemkomst kom hon äntligen till världen!
Ett väldigt trevligt sätt att vakna på...fast med tanke på känsligheten hos mig så blev det lite jobbigt med tårar i trötta ögon! haha =P

Grattis grattis grattis grattis Lin och Martin!!! Längtar tiss jag får träffa lilla tösen!



Nu ska jag göra mig i ordning för jobbet! Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0