Kan du gissa vad det är???

Joo...en blomma! =) ... det trodde du inte va!!





































































Man tycker ju att man borde tröttna på att fota blommor
!
Men man blir ju så otroligt glad av dom...alla fina färger och former, och bara den biten att de har vart försvunna i ett par månader och nu plötsligt ploppar upp överallt gör ju att man blir lite crazy! Man kan likosm inte bli annat än överförtjust varenda gång man ser en ny blomma på marken...=)

Har föresten gjort om min design lite...
Vet inte riktigt hur jag vill ha den och eftersom jag inte är så haj på det där med bloggdesign..ÄN..så får man ju liksom smygtesta sig fram.
Vill ha en lite roligare och finare header med lite bilder jag har tagit...men det e ju assvårt och har liksom inte tid att sitta framför datorn och leka så mycket som jag skulle vilja. (även fast jag sitter här mer än jag borde redan =P )

Men jag e ganska så nöjd för tillfället....bättre än innan i alla fall! Eller vad tycker du?? =)


Nu är det sovdags...imorgon e det ledigt som gäller och har ett fullspäckat schema med biltvätt, fotöljhämtning och mysmiddag på kvällen! =)

Godnatt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0