Himlen är blå



Idag satt jag och käkade lunch (ja, ni ser ju vad jag åt =P) på en klippa vid Edsviken.
Det var grymt skönt...massa fågelkvitter, sol och blå himmel! wiiiii =D

Jobbade egentligen idag men hade fått en tid på vårdcentralen där jag bor så var iväg ett par timmar mitt på dan...sjukt skönt å komma bort lite! haha
För er som inte känner mig så skelar jag rätt mycket, vilket jag kan störa mig på ibland...tex när man ska bli fotad eller fota sig själv då det syns hela tiden och jag inte kan kolla rakt fram in i kameran!!! =( Bläää...
Nu har jag i alla fall äntligen kommit till skott och vart på vårdcentralen för att få en remiss skickad till Danderyds sjukhus. Förhoppnignsvis tycker dom att jag är en bra kandidat för en operation! wohooo...=D


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0