Biltvätt, leveransgumma & middag



Idag har jag varit riktigt produktiv!! =)
Hade lovat mamma att hjälpa henne att tvätta bilen...vilket jag gjorde! Det e ganska kul....speciellt när man ska använda högtryckstvätten och nästan flyger flera meter bakåt (en liiiten överdrift kanske =P) när man håller in spaken som får sprutet att komma....hahaha ooops! =P
Sen fördrev jag tiden genom att kräla runt på MamPaps tomt med kameran i högsta hugg...eftersom både mamma och pappa älskar blommor så finns det rätt mycket att fota. Ok...jag fotade väl mest enstaka blommor som har planterat sig själva mitt på tomten...men de är nästan finast! Hittade lite insekter också..=)

Lekte även leveransgumma åt Sara... (bilderna ovan)
Hon hade beställt en fin Howard-fotölj som vi skulle hämta i Rosersberg. Så det blev en liten bilutflykt som avslutades med lite mysig tjejmiddag med Linda och Helena hos Sara...Grymt god mat blev det!
Det är såna små spontana (i det här fallet inte helt spontant) vardagsmysigheter som gör livet lite bättre! =)
Mera sånt!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0