Bästa samtalet!


Kom precis hem från inventeringen på Mio inne i stan och telefonen ringer...och vem var det om inte min chef från jobbet. Inte kul å få samtal därfrån när man precis kommit hem från jobbet tänkte jag tills jag hörde vad hon hade å säga!

DOM HAR GODKÄNNT MIN TJÄNSTLEDIGHETSANSÖKAN!!!!!!! =D

Aaaaaaaaaaaaaaaaa....är så jäkla glad just nu! Men lite nervig...
För er som inte vet så har jag ansökt om tjänstledigt i 5 månader från och med oktober. Har lite planer på att dra till Thailand och utbilda mig till thaimassör i 3 månader, har hittat en skola i Chiang mai som verkar najs, och sen resa runt i 2  månader efter det! =)

Vill åka till:
  • Vietnam
  • Kambodja
  • Malaysia
  • Indonesien
  • Fillipinerna
Så får väl se hur det blir! Jag hoppas bara att Alem kan följa med mig och jag har ett par andra kompisar som vill komma förbi och hälsa på, vilket vore underbart! =) Alla som vill får komma!

Det här är ju lite anledningen till att jag kom på att jag skulle skaffa mig en blogg. Hade tänkt att jag skulle fixa en tills jag åkte så att mamma skulle kunna hänga med och se att jag mår bra...hon vill ju liksom inte att jag ska åka! Stackars mamma!! =P  Men började på en gång och nu e jag fast! haha

Nu gäller det bara att spara spara spara!!! Måste hitta någon som kan hyra min lägenhet under tiden jag är borta också...=)


Peace out!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0