21/4-10

 

Syrrans lilla kisse Hasse är en rolig typ...han e världens goaste när han inte fräser högre än en gräsklippare! =P

Man kan ju undra vad det är som har fått han på så ofantligt dåligt humör...skärpning herrn!

 

Den här dan har vart låååångare än långast! Har i princip inte hänt någonting på hela dan...nästan inga kunder, vilket jag förstår eftersom det ser ut som ett bombnedslag pga ombyggnad. Men varför i hela fridens namn måste de enstaka kunder som faktiskt sätter sin fot på golvet komma precis samtidigt????

Jag trodde att jag var bättre än vad jag är och försökte mig på en sån där HjälpaTvåKunderPåEnGång-grej....vilket sket sig totalt!! Så förlåt att ni som fick så otroligt dålig service...fick väldigt dåligt samvete!

 

Så jag hoppas att morgondagen blir lite bättre...och det hjälper ju att vara utvilad så nu ska jag sova!! =)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0