Red riding hood


Igår var en dum dag, ingenting blev som jag ville! =) 

Karin fick lite tid över så hon gick med på en liten plåtning. Så gick upp en trappa, sminkade och sen tog vi cykeln ner till parken. När vi kom dit så upptäckte jag att jag hade glömt reflexskärmen...buhu tänkte jag och blev lite irriterad på mig själv. Precis då börjar det råhagla, Karin: "Ta några bilder lite fort bara.." vilket jag hade gjort om det inte var så att min kamera hade stått på on så batterierna som var kvar va inte där längre. Snacka om irriterande...men det va kul! =)
Vi cykla upp till mina föräldrar för å låna min mammas kamera och gick ut i skogen..där det börja hagla igen. Fast nu var det ju massa träd som stängde det mesta ute..men det blev några helt ok bilder i alla fall! =)

Karin är så rolig att fota, hon kan inte ta direktioner speciellt bra..haha, förlåt söt! Men hon är inte sen på att slänga sig ner i blåbärsriset och rulla runt! =P Och hon är vacker som en dag!


Idag har jag inte gått ner till gymmet som jag hade tänkt..dålig karaktär eller?? haha näe, men hade verkligen tänkt göra det nu men ser att jag inte hinner det, ska in till stan strax och se Red Riding Hood på bio. Men ska nog ut och ta en joggingtur runt väsjöbacken igen...hoppas jag!


Ha en grymt dag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0