TUSH X 2


Vi tar en till på en gång...som kompensation! =P

Asså....jag missade tåget precis när jag skulle hem idag så jag gick upp igen och in på Pressbyrån för å se om dehade några roliga tidningar. Då såg jag TUSH som är en asnice tysk tidning med massa inspiration å bestämde mig för att köpa den. Bakom den så var där en till TUSH så tänkte what the hell...jag köper den med så har jag något att götta mig i hemma!!
Meeeeen fan va dum jag kände mig när jag kollat igenom den första och skulle börja på den andra och upptäcker att det är SAMMA tidning...alltså SAMMA NUMMER men med olika framsidor!!!! Varför gör man så???
Har aldrig köpt den själv förut så har inte riktigt någon koll men de kanske brukar ha olika framsidor på alla tidninger av samma nummer!!??!! Någon som vet?? =)

Ska se om jag kan få lämna tillbaka den ena imorgon...för känns lite onödigt att han två likadana hemma! =P



Btw....så är jag så sjukt glad för din skull...Tjebbs, Äpplet, KB, Karin...min älskade vän!!
Du e så bra & kan bara bli bättre!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0