Seeeegdeeeg

 

Sitter och kollar på Family Guy...star wars episode! =)

Så jäkla bra!! Men jag är sjukt rastlös...vill göra något men vet inte vad! Eller jag vill typ hänga med nån men orkar inte röra mig ur fläcken!

Skulle behöva städa...men orkar inte röra mig ur fläcken!!! Fast ska försöka göra ett ryck å kliva ur soffan och plocka lite!

 

 

Jag skulle vilja ta bort en bit av min hjärna...

Den där delen som gör att man tänker. Jag förstår faktiskt inte varför man ska behöva tänka och analysera saker som man vet att man inte borde. Men det går ju inte att låta bli, hjärnan har liksom ett eget liv!

Jag vet att tjejer har en tendens att göra det..men jag tror verkligen att jag är bäst på det, den lilla gummiklumpen däruppe håller ju aldrig tyst!!!

 

Men man kanske får leva med att det är så...

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0