Terés

Makeup & Foto: Jag, Modell & redigering: Terés


Gillar den här bilden!! =)
Idag har jag sminkat Terés och sen hade vi en liten plåtning ute runt huset. Tyckte lite synd om henne för det va så kallt..men hon va så himla duktig som vanligt och stog ut medans jag stog där och inte riktigt visste vad jag skulle göra! =P Måste finslipa min kamerateknik..måste även blir lite bättre på at ge direktiv! Men är väldigt nöjd med de bilderna som bra i alla fall!! =)

Nu ska vi fixa oss iordning, speciellt jag =P, för vi ska ut ikväll! Eller jag ska följa med Terés och några kompisar ut..ska bli kul men är fortfarande lite seg efter igår så får se hur det går...

ha en grym kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0