Skrivkramp





Klockan är tolv på kvällen men min kropp och mitt huvud känns som om den vore fem på morgonen och man suttit uppe hela natten! Fattar faktiskt inte varför! Tror min kropp inte klarar av att sitta och plugga...=(

Har suttit och skrivit rent massa grejs eftersom jag hatar att ha slarviga anteckningar, men det märks att man inte använt handen på det sättet på länge för min handled är helt körd!!!!! blääää...skulle behöva sitta en stund till egentligen...
Skrivkramp är det rätta ordet så nu ska jag dra på lite kylkräm och sooooooooooova! Skulle vilja sova tills jag vaknar men det får man ju inte. Och skolka vill jag inte heller, vi ska ha 80-tal imorgon! =)

Så see ya...



Kommentarer
Postat av: Anonym

- VILKEN UNDERBAR HEADER DU !

2010-11-09 @ 13:46:48
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0