Vi borde göra som Florida & ha lite palmer...fast svenskt i form av maskrosor!

Godmorgon!

Idag är jag leeedig...så otroligt skönt! Fast dagen börjar ju sådär...igår när jag skulle resa mig från soffan (efter några timmars sittandes) så hade den sabla höften låst sig...haha...inte så skönt faktiskt! =P

Så jag knallade runt halvt på huk för att slippa det onda..blev riktigt svettig för det var jobbigt..gick och la mig i fosterställning i hopp om att vakna "normal"...men nääeee...då har jag legat kvar i samma ställning hela natten, antagligen för att det har gjort för ont för att sträcka ut benet i sömnen!!! Va e det liksom??...så då va den ju fortfarande låst när jag skulle gå upp...men det börjar som tur e bli lite bättre nu i alla fall. Kan åtminstone gå ganska normalt! =)

 

Så nu ska jag försöka ta en liten promenad ner till edsbergsparken och bara njuta i denna underbara värme!! =)

Lägger in en liten rolig bild jag tog i förrigår, är inte världens bästa bildmässigt men den e jäkla häftig! Ser ut som enorma maskrospalmer!! =P

 

Foto: Jag Taget med: Canon Ixus 100 IS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0